請不要來打亂我的生活、現在的我過得很幸福

2011年12月10日

Battleground 舞極限 ♥


7/12 @ Jusco Kepong


那天晚上等了媽咪放工后
我們去了那裡打算看 <大英雄 小男人>


我真的好久好久沒看電影了
雞凸、雞凸 哈哈哈哈哈
我愛黃明志喲 ~ ♥.♥


那天的我 :)


進入正題吧 ~
今天是舞極限的決賽了 賽果也公佈了
雖然 FIX 獲得第二名 我很傷心 可是也得接受
可是我不明白爲什麽那些粉絲要鬧成吵架的下場
比賽就是這樣 有贏有輸 但也不代表失敗丫
所以別吵了 我們當粉絲的就繼續為他們加油吧


Congratulations to :


Katoon Network - Champion.


FIX - 1st Runner Up.


2nd Floor - 2nd Runner up.


Chique De Luxe - 3rd Runner Up.


Tonight's guest performers :


Dennis Yin - 2007's Champion.


Chriz Ooi - 2008's Champion.


Katoon Kelvin - 2009's Champion.


Becky Lee - 2010's Champion.


The 2011's participant crews that I like but be eliminated :


Oh My Goodness ♥ Akiyo
I like the girl that making the word horse.


Coming Soon ♥ Benjamin
That guy wearing with a red t-shirt is my ex-teacher.


20 Cents ♥ Vivian / XHM / Kenny
All of them are come from TREN studio.
They are my ex-teacher too! :)


介绍完毕嚕 ~ ~
聖誕節要到了 今年的聖誕是和寶貝過丫
超級無敵地期待呢 A______A 麼麼 ~